Inschrijven en een afspraak maken?
InschrijvenBedankt voor uw gegevens. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wij merken als praktijk dat wij veel te maken hebben met niet nagekomen afspraken, wij doen ons best de planning zo soepel mogelijk voor u te laten verlopen.
Het kan voorkomen dat u door ziekte of een andere oorzaak niet uw afspraak kan nakomen. Hier kunt u niets aan doen, maar wij als tandarts ook niet. Indien u niet komt betekent het dat er een kamer, tijd en personeel voor u staat gereserveerd, hier zijn helaas kosten aan verbonden. Wij hanteren hiervoor het ‘no show’ tarief. Dit betekent dat wij in alle gevallen ongeacht de reden een tarief hanteren. Het tarief hangt af van de duur van de afspraak en het aantal keren dat u niet op een afspraak bent geweest. Na drie keer zullen wij de volledige behandeling in rekening brengen.
Als service naar u toe zijn wij drie avonden per week en de zaterdag voor u geopend. Indien u hier afwezig bent, dan zullen voor deze openingstijden een hoger tarief berekenen. Mocht u een afspraak kosteloos willen verplaatsen, dan kan dit tot twee werkdagen van te voren. U bent te alle tijden zelf verantwoordelijk voor uw afspraak en krijgt als service nog een sms-bericht.